pondělí 14. ledna 2013

Péče o pleť


Dnes bych se s vámi ráda podělila o mou péči o pleť. V první řadě začnu s péčí od Lancome Hydra Zen pro suchou pleť, kterou jsem dostala od přítele, čímž mě neskutečně mile překvapil. Už delší dobu jsem si ji přála. Proto jsem si ji také strategicky nechala v Praze.  
Mám denní a noční krém, tonikum Confort. Dále krémový odličovač Confort, Galatée Confort čistící mléko se složkou medu a mandlí a jako poslední schovaný je Gel Eclát pro normální až smíšenou pleť.
 Jak vidíte převládá čistící péče. Oční okolí trochu flákám. Ale hlavně, vám chci tuto řadu doporučit. Není nic lepšího než kvalitní péče a na pleti to půjde rozhodně znát. 

Mimo tuto péči jsem si taky docela nedávno koupila krém od Dermacolu Juicy&Beauty s Japonskou třešní. Nepamatuji si teď přesně cenu, ale tuším že v DM drogerii stál kolem 145Kč. A v Rossmanu bude určitě kolem 130Kč, jelikož DM má vždy o pár korun vyšší cenu. Mám jej zatím necelé tři týdny a musím říct, že jako zimní péče není vůbec špatný. Na jaro a léto si jej nedovedu představit, ale na zimu dostačující. Příjemně voní a je poměrně hutný. První týden se mi tedy stalo, že mi zanesl póry a pleť se přidusila a odměnila mě něčím nevzhledným. Dát si záležet s nanášením na dobře vyčištěnou pleť, menší množství, perfektně rozmazat a za málo peněz, hodně muziky. 
Omlouvám se, že nemám teď po ruce jeho fotku, tak přidávám fotku ze stránek Dermacolu.

Další výrobky které mohu vřele doporučit a nechci je opomenout..samozřejmě milovaný LUSH, Bioderma a Clinique. Ale to někdy příště. :)




1 komentář:

  1. Pokud nezanechává mastný film, mohl by mi vyhovovat :) a 149,- Kč není tak moc, takže uvažuji o vyzkoušení

    OdpovědětVymazat