pondělí 1. února 2016

Bílá mánie

Bílé šílenství se mě drží. A cítím, že za chvílí zešílím já sama - bez svého milovaného bílého stolu. Máte doma svůj kout/místnost vybavenou podle sebe, kde je vám fajn, světlo, máte nápady, soustředíte se a bez které nedokážete žít? 
Jsem asi uhozená, ale já to tak měla. Ne úplně podle představ a bez dostatku denního světla, protože mám svou místnost situovanou na špatnou stranu, kdy mám krásné světlo jen do konce poledních hodin. Ale co nadělám. Připadám si bez pracovního stolu a kvalitní židle úplně vyřazená ze hry. Ptáte se, kde je problém? Svůj stůl jsem jmenovala na můj manikérský stůl. :) Úctihodný to post. Ale teď doma strádám. Jsem bílý maniak. Dusím se v prostorech, kde chybí světlo a nejsou velká okna. Kde je starý tmavý nábytek. Kde to nedýchá. Kde nejsou květiny a příjemné barvy. Líbí se mi i dřevěné dekory dubu ve studenějších tónech. Jak by řekla moje kamarádka, zase ze mě dýchají švédské geny.
Už půl roku toužím jet do IKEA (nebudu to skloňovat, zní to divně). Je škoda, že nejblíž je v Brně a Ostravě. A já jsem přímo uprostřed. Ale kdyby otevřeli IKEA i v Olomouci, asi by to bylo už moc a všude. I když se o tom před 2-3lety dost mluvilo, že se tak možná stane. Bohužel.
 Asi si budu muset pořídit nový pracovní stůl a možná i toaletní stolek. Jsem zvyklá mít své místo pro kosmetiku a parfémy (mimochodem parfémy jsou další mou slabostí). S velkým zrcadlem, osvětlením.. Jak máte situovaný "pokoj" a kde máte a jak skladujete svou kosmetiku? :)



Žádné komentáře:

Okomentovat